Vanaf 1 maart 2019 wordt Kistje vol Smaak! een onderdeel van Hoeve Biesland. Echt een supermooie ontwikkeling van het Kistje. Linda van Hoeve Biesland is al vanaf het allereerste seizoen een van de vaste boeren die groenten levert voor het Kistje. Hoeve Biesland werkt biologisch, en heeft daardoor ook een groot netwerk van biologische collega’s. Dat is weer een mooie stap vooruit.

Er verandert verder niet veel, het Kistje bestaat gewoon elke week uit 4 soorten groenten en/of 4 soorten fruit. En je kunt het gewoon ophalen bij je vertrouwde locatie. En natuurlijk komt daar binnenkort Hoeve Biesland als extra mogelijkheid bij.

Veel gestelde vragen
Waarom gaat het Kistje eigenlijk naar Hoeve Biesland?
Gaston is in het najaar van 2011 met het Kistje gestart. Eerst vanuit huis, daarin in de Bagijnestraat en sinds 2015 in de molen. Gaston is in de molen inmiddels ook gestart met Molenwinkel Ambacht en het Molenaarshuis. Ook hele mooie projecten. Daardoor lukt het niet altijd om het Kistje de aandacht te geven die het nodig had. Het was tijd voor een andere manier van werken. En met de overdracht van het Kistje aan Linda is daar een hele mooie oplossing voor gekomen.

Gaat de naam veranderen?
Nee, het blijft gewoon Kistje vol Smaak!, met dezelfde website, huisstijl en mailadres.

Ik haal mijn Kistje altijd in de Molen, bij Wessels kaas&noten of bij GroenRijk t Haantje. Kan dat nog steeds?
Ja! Daarin verandert er niks (tenzij je dat zelf wil natuurlijk).

Wat verandert er wel?
De incasso wordt na 1 maart uitgevoerd vanaf een andere rekening. Dat is een administratieve aanpassing, alle vaste klanten krijgen daar nog info over.

Hoe zit het met mijn gegevens? En de AVG?
We dragen de minimaal noodzakelijke gegevens over. Je naam, emailadres, wat de inhoud is van je bestelling. En je bankgegevens voor de incasso. De komende weken ligt er op de afhaallocatie een overzicht klaar met je gegevens. Dan kun je die nog controleren en aangeven of je akkoord bent. En we dragen dus alleen die gegevens over. Ben je eerder klant geweest, maar nu (tijdelijk) niet? Dan dragen we dus geen gegevens over.

Heb je nog een andere vraag? Mail dan naar info@kistjevolsmaak.nl

 

0